لینک دونی


khaterat

 سلام و خوش آمد به همه کسایی که منو قابل دونستن 

و اومدن ی سری به من زدن 

 

 

اگه با تبادل لینک موافقید 

تو کامنتاتون بنوسید 

تا با همون اسمی که میگید لینکتون کنم

بازم ممنون از اینکه اومدین 

مطمئن باشین منم بهتون سر میزنم 

و مطالب قشنگتون رو میخونم 

و نظر میدم... 

 

منتظر نظراتون هستم 

فقط یادتون نره بگید با چه اسمی لینک کنم



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت17:05---20 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وبت خیلی خیلی جیگله
منم وبمو تازه باز کردم خوشحال میشم بم سر بزنی...اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم بگو ومنو با اسم وبم لینک کن


...
ساعت14:07---27 مهر 1392
عزیزم چرا اپ نمیکنی؟

من همیشه میام ولی نظر نمیذارم

حرفاتو خیلی دوس دارم

ی وقت فک نکنی دارم تعریف و تمجید میکنم یا فکر بد کنی

نه به خدا وبتو خیلی دوس دارم حرفات ارومم میکنه


پاسخ:آپ شدم عزیزم شرمنده این چند وقته دانشگاه و درس اجازه نمیده بیام به وبلاگم سر بزنم


رویا
ساعت12:37---5 شهريور 1392
سلام نفسیه جونم

وبت واقعا عالی و دلنشینه ..موفق باشی

اگه با تباذل لینک موافقی خبرم کن عزیز

باز هم منتظر حضورت و نظرت هستم گلم

زود بیا
پاسخ:سلام عزیزم فعلا آپ نمیشم حجم اینترنتم تموم شده


رضاخطر
ساعت23:53---4 شهريور 1392
سلام
ممنون بهم سرزدي
خيلي خوشجال شدم
وبلاگت حرف نداره عاليه
بازم بهم سربزن وخوشحالم كن


alireza
ساعت0:23---2 شهريور 1392
نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی …
می خواهم امروز را زندگی کنم …
خواستی باش … نخواستی نباش …


azin
ساعت14:12---30 مرداد 1392
سلام...وبلاگ زیبایی داری...
مرسی که به وبم سر زدی خوشحال میشم بازم بیایو نظر بذاری...


yaser
ساعت22:02---26 مرداد 1392
سلام عزیزم ممنونم که به من سرزدی دوستت دارم نفیسه جون بازم بهم سر بزن اگه کاری داشتی بهم بگو !!!بوس ..... . فعلا...

milad
ساعت11:29---25 مرداد 1392
سلاااااااااااااام عزیزم وب قشنگی داری امیدوارم بهترم بشه.مطالب جالبی هم داشت .راستی از این که به وبلاگم سرزدی ممنونم بوس بوس منتظرم

naeeme
ساعت14:49---24 مرداد 1392
مرسی ازاینکه اومدیویم سرزدی اگه خواستی منوبه اسم دنیای عاشق ها لینک کن بعدبیاتوی وبم بم خبربده تامنم لینکت کنم
پاسخ:خواهش وظیفه بود لینکت کردم


mv
ساعت12:57---24 مرداد 1392
خيلي وب قشنگي داري .اميدوارم هميشه موفق باشي.مرسي
پاسخ:ممنون


هاد______________ی
ساعت0:02---24 مرداد 1392
راستی اسم اهنگت جیه بهم بگو...
پاسخ:علی لهراسبی -هر شب


هاد______________ی
ساعت0:00---24 مرداد 1392
سلا__________م

خیلی خوب بود...

اهنگت هم که فوقالعاده بود...

افرین.....

بازم بهم سر بزن ونظرب ده...
پاسخ:ممنون که اومدی نظر لطفته چشم میام و سر میزنم


سپتا
ساعت23:22---23 مرداد 1392
khahesh mikonam azizam dar zemn ba eftekhar link shodi
پاسخ:من با چه اسمی لینکت کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1398 21:48 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§